Stranac

Stranac Mladić sam samo bio. Šibicom se igrao. Vatru raspalio, Sebe zapalio. Đavolu sam ruku dao, Opasan ples zaigrao. Taj pogled me izludeo. Poljubac totalno zbunio. Znaš... Bio sam samo stranac. Vremenom postao neznanac. Taj neznanac postao je stranac. Teško je kada neznanac ljubi, A stranac voli. Teško je kada tu budućnost ne postoji. Birati može svako. Ja sam izabrao voleti tebe tako. Kockao se sa srećom svojom. Ljubav na kocku stavio.
Kockar na kraju postao. Ljubav i kocka mi ne idu glatko, Na kraju sam nesrećan postao tako. Zašto, Mora biti tako? Zašto, Svako ljubav mora kriti...? Folirati se može svako, Al' voleti nikako. Zato, Vreme je da maske padnu. Lica prava da se pokažu. ko je ko u igri toj... Znaš... Da te onaj stranac i onaj neznanac...Znaš... Da te neznanac i dalje ljubiti želi. A stranac? Stranac nije ni prestajao da te voli! Znaš... Stefan Nešić

Коментари

Популарни постови са овог блога

Misli

Svete moj, gde li si sada?

Čarobne reči