Priča o nama



Mladić sam samo bio. Šibicom se igrao. Vatru raspalio, Sebe zapalio. Taj pogled me izludeo. Poljubac totalno zbunio.
Dok sam trepnuo.
Već je bilo kasno.
Navučen na tebe sam bio jasno.

Bio sam samo stranac. Vremenom postao neznanac. Taj neznanac postao je stranac.

Bio sam ti…
I sve.
I ništa.
Bio sam samo igračka.
Noćima te sanjao.
U snovima dozivao.Ni ‘’zbogom’’ mi nisi rekla.
Otišla si neka.

Nije te bilo dugo.
Nije te bilo nikako.
Opet si sasvim slučajno ušla u moj san.
I opet sam te olako shvatio.
Naravno, jasno je kao dan.

Navučen sam opet bio ja.
Samo ovog puta.
Igračka neću biti ja.
Ili ću tebi biti sve.
Ili neću biti ništa.

Hej ti.

Da, baš ti!
Odakle ti pravo?
Odakle ti pravo da se sa mnom igraš?
Da mi noćima mira ne daš?
Odakle ti pravo da mi nedostaješ ovako?

Tvoje usne da poljubim.

Noćima ja žudim.
Sa tobom bih da se budim.
Jutrom da poludim.

Danju da spavam.
Noću da te obožavam.
Stalno bih da te gledam.
Tvoje ruke nikome ne dam.
Hajde, da stvaramo nešto.
Hajde, da stvorimo naš svet.
Hajde, daj mi svoje ruke i drži me.

Jer...

Ti nisi savršenstvo.
Ti nisi cvet.
Ti si jednostavno samo,
Ceo moj svet...

Stefan Nešić





Коментари

Популарни постови са овог блога

Misli

Svete moj, gde li si sada?

Čarobne reči