Čarobne reči

Sinoć sam te sanjao..
Valjda je i to moralo da se desi posle intenzivnog razmišljanja o tebi?
I samo da znaš,
Bilo je lepo.
Toliko lepo da ujutro nisam želeo da se probudim.
Samo sam hteo još malo da sanjam...
Hoću da popijem kafu..
Da dođem malo sebi.
Odavno se ovako nisam osećao.
A to je bio samo san.
Ne mogu ni da zamislim kako bih se, tek, osećao da se to "stvarno" desilo.
Žao mi je što u ovom trenutku nemam reči kojima bih mogao da ti opišem sve ono što osećam i mislim u vezi tog sna.
Prosto, tražim ih, ali one kao da namerno beže.
Hvatam se u koštac sa svojim dahom, tražeci još jednom te čarobne reči.
Ali ništa..
Oprosti.
Znaš da mogu pričati do besvesti o stvarima do kojih mi nije stalo..
Te stvari mi nisu važne, ništa prema njima ne osećam.
Sa tobom ne mogu tako!
Jednostavno, te reči moraju biti čarobne..
Ali bez brige,
Naći cu ja njih ili će one mene naći kada se budemo najmanje tražili.
Možda već večeras,
Kada budem zaspao i opet tebe budem sanjao.
Barem se nadam da hoću..
Samo ću sebi poželeti lepe snove pre nego što budem legao.
Tako valjda ovo funkcioniše?

Stefan Nešić


Коментари

Популарни постови са овог блога

Misli

Svete moj, gde li si sada?

Ona: Rađanje ljubavi