Sećanja


Gledala si u mene.
Tako naivno.
Tako iskreno.
Tako zaljubljeno.

Nisi se bojala da to i pokažeš.
Nisi se bojala da to i kažeš.
A ja..

Ja..

Ponekad prošetam onim našim ulicama.
Pa zastanem pored svake klupe.
I onda,
Uhvatim sebe kako razmišljam.
Ponajviše o nama.
Onako, pomalo zaneseno.
I tada, nostalgično shvatim.
Kako mi, zapravo, tvoj osmeh i dalje fali.
I pitam se šta je sve moglo biti?

Zapravo i ništa..
Ništa više od onog što smo bili.
Ništa manje od onog što smo imali.
Ništa više nismo ni zaslužili.

A opet..
Nije da nismo bili zaljubljeni.
Samo smo bili previše mladi.

Hmm... A one klupe? One ulice?

Znam, nisu to više naše ulice.
Znam, nisu to više ni naše klupe.
Sada tuda tumaraju neke druge zaljubljene duše.
A mi?
Mi smo odavno prestali da postojimo.
Sada su to samo sećanja.
Sećanja na neka prošla vremena.
I na po koju klupu.
I na po koju ulicu.
I na po koji osmeh..
Ali to je naše samo u našim sećanjima.
Mi, jednostavno..
Nismo ništa više od toga zaslužili...
Ništa više od sećanja.

Stefan Nešić

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Misli

Svete moj, gde li si sada?

Ona: Rađanje ljubavi